მერილ მიურეი: როცა დისბალანსს გრძნობ იმის მიმართ, რაც შენს ცხოვრებაში ხდება, ეს გაითვალისწინე

ცხოვრებაში სწორად დასმული პრიორიტეტები რთული დავალებაა. მაგრამ, სწორედ ამის დაბალანსება გვანიჭებს სიამოვნებას. როცა რაიმე ასპექტი ირღვევა, პრობლემები დეპრესიის, კამათის, დაუფიქრებელი ნაბიჯების სახით იჩენს თავს.

როცა დისბალანსს გრძნობთ, ჩაიტარეთ მერილინ მიურეის ტესტი.

პრიორიტეტები

მიურეი ინდივიდუალური და ოჯახური თერაპიის თეორიული მოდელის შემქმნელია. მან დაწერა თეზისი ტრავმებისგან მკურნალობის შესახებ. ატარებს ტრენინგებს, გამოსცემს წიგნებს…

მოკლედ, აიღეთ ფურცელი და პასტა და შეავსეთ ეს შაბლონი. მოათავსეთ მასში ყველადა ყველაფერი, რაც ახლობელია თქვენთვის: ადამიანები, ცხოველები, სამსახური, ჰობი, საქმეები. გააკეთე დაუფიქრებლად, რაც თავში მოგივა.

დაახლოებით ასეთი ცხრილი გამოგივათ. პირველ წრეში თქვენ და ღმერთი უნდა იყოთ. ცხოვრება თქვენ გეკუთვნით. ღმერთ შეიძლება მოიაზრებოდეს როგორც სინდისი, მორალური პრინციპები, რეალობა.

მეორე წრე არის ის, ვისთანაც საწოლს იყოფთ – ცოლი/ქმარი. თუ ამ ადგილას სხვა ვინმეა, ესეიგი პირად ცხოვრებაში პრობლემები გაქვთ. თუ ქმარი არ გყავთ – ეს ადგილი ცარიელი უნდა იყოს, რათა მოგვიანებით პარტნიორმა შეავსოს. მეორე წრის მეორე განყოფილება ბავშვებს ეკუთვნით, თუ თქვენთან ცხოვრობენ.

მე-3 — ნათესავების წრეა. მე-4, მე-5, მე-6 წრე— მეგობრების, სამსახურის, გატაცებების, საშინაო ცხოველების და სხვა რამეების, რითიც არის სავსე თქვენი ცხოვრება.

წრეების ასეთი მოდელი გავრცელებულია. ისეთი შეგრძნება რჩება თითქოს ქალი თავის ცხოვრებაში თავად არ იმყოფება. მთავარი ქმარია, სამსახური ბავშვის ადგილს იკავებს, ბავშვი კი ქმრის, რაც ყველაფერს ურევს.

თუ მსგავსი ქაოსი შეგენიშნებათ, სადაც თქვენი ადგილი არაა, ეძებეთ პრობლემის გადაჭრის გზა. გადაანალიზეთ ყველა და ყველაფერი თქვენს გარშემო.

ამის შემდეგ თავს უკეთ იგრძნობთ. იყავით საკუთარი თავის ფსიქოლოგი!