ადრე მიერჩიეს ეს რეცეპტი და მუდამ მახსენდება ზამთარში. ჩაის ამ ინგრედიენტს ვამატებ და არც ვსუქდები და არც წნევა მიწევს.

“მაშველი” რომელიც მთელი ზამთრის მანძილზე გრიპისა და გაციებისგან დაგვიცავს, ქაცვი, მალინა, ძახველი და მარწყვია. რა თქმა უნდა, ამ სიას შეიძლება სხვა კენკრაც დავამატოთ, მაგრამ ამჯერად ფავორიტებზე მოგითხრობთ.

ჩაი ქაცვით

ყველამ იცის რომ ჩაი ქაცვით, ჯანჯაფილით და მალინით ვიტამინური შემადგენლობით ძალიან სასარგებლოა. მალინა წნევას წევს, ძახველი კარგი ამოსახველებელია.

ქაცვი ავიტამინოზის დროს შეუცვლელია: ვიტამინი C კენკრაში გადამუშავების შემდეგაც რჩება. თუ სხვა სასარგებლო კომპონენტებსაც დაუმატებთ, სამკურნალო ეფექტი ორჯერ გაიზრდება.

ზამთარში რომ არ იავადყოფოთ, ჩაის მაგივრად ვიტამინის კომპლექსი დალიეთ, მომზადებული ნედლი ან გაყინული კენკრისგან.

კენკრის სეზონზე ბევრი დიასახლი ყინავს კენკრას, შემდეგ ავიწყდებათ და ყრიან. ეს იმიტომ, რომ მომზადება გონივრულადაა საჭირო. ისე, რომ პროდუქტი მაქსიმალურად გამოიყენოთ.

გაყინვისთვის გამოიყენეთ სილიკონის ან ყინულის ფორმები. კენკრის კუბიკის ცხელ წყლიან ჭიქაში ჩაგდებით, სასარგებლო კოქტეილს მოიმზადებთ.

ვიტამინის კუბიკები ზამთარში ერთი საინტერესო რეცეპტით გააკეთეთ. გაატარეთ კენკრა და სხვა ინგრედიენტები ბლენდერში. მზა თბილ ჩაიში შაქარი ან თაფლი დაამატეთ. სითხეში დარჩენილი მყარი ნივთიერებები აუცილებლად მიირთვით.

ვიტამინის ფირფიტები გაციების საწინააღმდეგოდ
  1. 2 ჭიქა ქაცვი, 2 ფორთოხალი ქერქით, 1 ჯანჯაფილის ფესვი, 2 ჩ.კ. დარიჩინი.
  2. 1 ჭიქა მალინა, 0,5 ჭიქა მოცხარი, პიტნა.
  3. 200 გ ჯანჯაფილის ფესვი, 2 ლიმონი, 1 ჩ.კ. დარიჩინი, პიტნა.
  4. 2 ჭიქა ძახველი, 1 ჭიქა მალინა, 1 ლიმონი.
  5. 1 ჭიქა მარწყვი, 2 ს.კ. გვირილას მშრალი ყვავილები, 0,5 ლიმონი.
  6. 1 ჭიქა შტოში, 0.5 ჭიქა მალინა, 0.5 ლიმონი