ალექსანდრ დროჟენიკოვი: ეს სავარჯიშოები მათთვის არის, ვისაც ხერხემლის გასწორება უნდა სახლის პირობებში.

პრაქტიკულად, ყველა თანამედროვე ადამიანს აქვს ზურგისა და ხერხემლის პრობლემა. და არ აქვს მნიშვნელობა თუ რამდენი წლისაა ის. საქმე ჯდომით ცხოვრების წესსა და ფიზიკური აქტივობის ნაკლებობაშია. ეს შემდეგ ცუდად აისახება შინაგან ორგანოებზეც.

წარმოგიდგენთ სავარჯიშოებს, რომლებიც მდგომარეობას გაგიუმჯობესებთ. მათი შესრულება მხოლოდ პროფილაქტიკის მიზნითაც საჭიროა.

სავარჯიშოების შესრულება ყველას შეუძლია, დღეში რამდენჯერმეც კი.

დადექით სწორად და ფეხები შეაერთეთ. ქუსლები იატაკს მიაბჯინეთ და არ აწიოთ. ხელები მოხარეთ და ხელის გულები ბარძაღის ძვლებზე დაიდეთ. ნელა დაიწყეთ სხეულის მაღლა გაჭიმვა, იგრძენით, როგორ იჭიმება. არ იჩქაროთ, ყველაფერი მშვიდად აკეთეთ.

შემდეგ ხელები მკერდზე დაიდეთ და მაღლა გაჭიმვა გააგრძელეთ. იგრძენით ხერხემლის გაწელვა. დაძაბულობას იგრძნობთ, მაგრამ ეს ნორმალურია. როცა მაქსიმალურად მაღალ წერტილს მიაღწევთ, ხელები დაბლა ჩამოუშვით და მოადუნეთ. მხრები და ხელები თავისუფლად გქონდეთ და მაღლა გაჭმვა კისრით განაგრძეთ, რაც შეიძლება მაღლა.

ვარჯიშის დროს იგრძნობთ როგორ უმჯობესდება მხედველობა, თავი აღარ გიმძიმთ. გაჩერდით ამ მდგომარეობაში და მენჯის ყველა ძვალი დაჭმეთ. ისუნთქეთ ღრმად. დასკვნითი ეტაპი ყველა ძვლის დაჭმვაა. დაიწყეთ თითების დაბოლოებიდან ბოლომდე. სხეულის თითოეული კუნთი იგრძენით. ამასთან, ღრმად ისუნთქეთ.

ამ მდგომარეობაში 1 წუთ გაშეშდით, შემდეგ მოდუნდით და ღრმად ისუნთქეთ. შეიძლება თავბრუ დაგეხვიოთ, ამიტომაც სწრაფი მოძრაობები არ გააკეთოთ. ხერხემალს ყველა შინაგანი ორგანო უკავშირდება. ამ სავარჯიშოს მეშვეობით მათ თავის ადგილას დააბრუნებთ.პროფილაქტიკის მიზნით შეასრულეთ დღეში ორჯერ, მაგრამ რეგულარულად.

თუ ხერხემლის პრობლემები გაქვთ, სავარჯიშო უფრო ხშირად შეასრულეთ. ორი კვირის შემდეგ სხეულში ცვლილებას იგრძნობთ: უფრო ჯანმრთელი გახდებით და განწყობაც გაგიუმჯობესდებათ.

დააკვირდით შესრულების ტექნიკას ვიდეოში:

არ დაგავიწყდეთ, რომ ჯანმრთელი ხერხემალი დიდი ხნის სიცოცხლეს და დადებით განწყობას უზრუნველყოფს.