დილის კომპლექსი ჩინელი პროფესორისგან – 7 წუთიანი მასაჟი ჟანმრთელობისთვის

პროფესორი ლი გუილინი თვლის, რომ ადამიანს შეუძლია სრულიად ჯანმრთელი იყოს მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ ინი და იანი სრულ ჰარმონიაშია ერთმანეთთან. ამიტომაც მან სავარჯიშოების კომპლექსი შეადგინა, რომელიც ამ ორი ძალის აღდგენისკენაა მიმართული.  სავარჯიშოები ძალიან მარტივია და პრაქტიკულად ყველასთვის ხელმისაწვდომია.

წარმოგიდგენთ ლის სავარჯიშოებს, რომლებსაც საოცარი ეფექტი აქვთ ორგანიზმზე.

მასაჟი ჯანმრთელობისთვის

დაიწყეთ ხელის კუნთების დასრესით. გაჭიმეთ ხელები წინ და ადიწყეთ სწრადა სრესვა საათის ისრის მიმართულებით, მუდამ ამატეთ ტემპი. ამასთან, მარჯვენა ხელი დაბლა უნდა იყოს, მარცხენა მაღლა. ხელის კუნთების გახურება ჰარმონიულად აისახება შნაგან ორგანოებზე.

მას შემდეგ რაც ხელებს გაახურებთ, ხელებით თმის დავარცხნაზე გადადით. თავის კანის დამუშავებით, აამუშავებთ შინაგან ორგანოებს. თავის ქალის რეგულარული მასაჟი ნაოჭების პროფილაქტიკისთვის გამოიყენება და სისხლის მოძრაობას აუმჯობესებს. ლი რეკომენდაციას უწევს გადაატაროთ ხელები შუბლიდან კისრამდე. ბოლოს კი კისერი დაიმუშავოთ.

შემდეგ გადადით ყურებზე. ხელები ისევე გაახურეთ, როგორც პირველ პუნქტში. შემდეგ დიდი თითებით დასრისეთ ყურის ნიჟარა.

ფეხებზეც ბევრი ბიოლოგიურად აქტიური წერტილია. არ თქვათ უარი რთული დღის დაწყებამდე დაიმუშაოთ ეს არეალი. მოთავსდით მოხერხებულად და მთლიანად დაიმასაჟეთ.

შემდეგ დაწექით. დაჭმეთ მენჯის კუნთები და გაჩერდით 2-5 წამი, შემდეგ მოდუნდით და გაიმეორეთ 10-ჯერ.

სავარჯიშოები დაასრულეთ ვარჯიშით “ოქროსფერი ქათამი ერთ ფეხზე დგას” დახუჭეთ თცალები, მოდუბდით, აწიეთ ერთი მუხლში მოხრილი ფეხი და გაჩერდით ამ მდგომაორებაში 2 წუთით. შემდეგ ფეხი შეცვალეთ. თუ თავდაპირველად ეონასწორობის დაცვა გაგიჭირდებათ, რამდენიმე წამით შემოიფარგლეთ და დგომის დრო ნელ-ნელა გაზარდეთ.

ბევრი არ ენდობა გამოჯანმრთელების ასეთ მეთოდს, თუმცა ბევრი შემთხვევა ამტკიცებს, რომ ტრადიციული ჩინური მედიცინა სასწაულმოქმედია. მაგრამ, სასწაული თავისით არ ხდება და ძალისხმევის გაღებაც საჭიროა.

ბევრია დამოკიდებული არამხოლოდ ქმედებაზე, განწყობაზე და იმის რწმენაზე, რასაც აკეთებთ.