მან 10 კილო დაიკლო სულ რაღაც 2 კვირაში. არც შიმშილი დაჭირდა და არც დიდი ძალისხმევა.

ცილის დიეტა — წონის კლების პოპულარული მეთოდია. პრინციპი მარტივია: ორგანიზმი საკმარის ცილოვან საკვებს იღებს და ნახშირწყლების ნაკლებობას განიცდის.

ცილის რაციონის დაცვისას შიმშილს იშვიათად ვგრძნობთ, მაგრამ ბევრი პროდუქტის მიღება აკრძალულია. 1 კვირაში 5კგ-ს დაკლება რეალურია, მაგრამ კურსის მაქსიმალური ხანგრძლივობა 14 დღეა. დაიცავით წელიწადში მხოლოდ ერთხელ.

დღე 1
დღიური რაციონი: 2 ან 3 კვერცხი, ნედლი ხილი და ბოსტნეული.

დღე 2
450–550 გ. უცხიმო ხაჭო არაჟნით. 1 ლ უცხიმო კეფირი.

დღე 3 
დღის განმავლობაში მიიღეთ ნედლი ხილი და ბოსტნეული, 1 ლ კეფირი, 1 ლ ახლადდაწურული წვენი.

დღე 4 
მთელი დღის რაციონი: 500 გ ქათმის მკერდი, 1 ლ კეფირი.

დღე 5 
მხოლოდ ხილი და ბოსტნეული.

დღე 6 
400–500 გ ხაჭო არაჟნით, 1 ლ კეფირი.

დღე 7 
მხოლოდ ხილი და ბოსტნეული.

დღე 8
არაუმეტეს 300 გ უცხიმო ქათმის ხორცი, 1 კვერცხი, ბოსტნეული სალათა.

დღე 9 
ნედლი ხილი, 150 გ საქონლის ხორცი, პომიდორისა და კიტრის სალათა მცენარეული ზეთით.

დღე 10
150 გ ნებისმიერი თევზი, 2 ნაჭერი შავი პური, ბოსტნეულის სალათა მცენარეული ზეთით, 0.5 ლ კეფირი.

დღე 11
2 კვერცხი, 150 გ საქონლის ხორცი, 4 ნაჭერი შავი პური, ბოსტნეულის სალათა, 0,5 ლ კეფირი.

დღე 12 
1 ლ კეფირი, ნებისმიერი რაოდენობის ხილი და ბოსტნეული.

დღე 13 
300 გ ქათმის ხორცი, ნებისმიერი რაოდენობის ბოსტნეული, 2 კვერცხი.

დღე 14
4 მხოარშული კარტოფილი, ნებისმიერი ხილი, 1 ლ კეფირი.

ასეთი რაციონი რეკომენდირებულია რაა კუჭ-ნაწლავის დაავადებების მქონე ადამიანებისთვის. დაშვებულია ვიტამინები და ბევრი სითხის სმა. უბრალოდ, ყურადღება მიაქციეთ სასმლის შემადგენლობას და კალორიულობას.