5 მასაჟი მენსტრუალური ტკივილისთვის, სტრესისა და სხვა პრობლემებისთვის

ბევრი ადამიანი მასაჟს პროფესიონალურ დაწესებულებასთან აიგივებს. აღმოჩნდა, რომ არსებობს ტექნიკები, რომლებიც ამსუბუქებენ მენსტრუალურ ტკივილს, სტრესს, დაძაბულობას და ინსომნიას და სახლშიც ადვილი გასაკეთებელია. წარმოგიდგენთ მოძრაობებს, როცა სხეულის კონკრეტულ ადგილს უნდა დააწვეთ და თითების, ლოყების თუ ფეხების გამოყენებით დისკომფორტის დროს ჯანმრთელობის გაუმჯობესება შეძლოთ.

წერტილი 1 – წელი

წერტილი 2 – ფეხის შიგნით, კოჭის მაღლა

წერტილი 3 – ხელი

წერტილი 4 – კისრის უკანა ნაწილი

წერტილი 5 – ფეხის თითებთან

არ გააკეთოთ ორსულობის შემთხვევაში.

როგორ გავაკეთოთ სწორად

  1. გამოიყენეთ ძლიერი და ღრმა დაწოლები კონკრეტულ წერტილებზე.
  2. ეცადეთ მოდუნდეთ; ისუნთქეთ ღრმად.
  3. თხოვეთ ვინმეს გაგიკეთოთ თქვენს მაგივრად, თუ თავს არაკომფორტულად გრძნობთ.

არ შეგეშინდეთ ამ ტექნიკების გამოცდა. გაითვალისწინეთ რეკომენდაციები და არ დაიზიანოთ თავი.