კვერცხისა და ფორთოხლის დიეტა

ვცვლით რაციონს და საღამოს სპორტულ დარბაზს ვსტუმრობთ, უარს ვამბობთ ტკბილეულზე და ვეღარ ვიტანთ ბოსტნეულსა და წიწიბურას. ეს ყველაფერი ტყუილუბრალოდ – ზედმეტი კილოგრამები გვრჩება და არ იძვრიან. ანუ, ყველაფერს არასწორად აკეთებთ!

ვაშლისა და ფორთოხლის დიეტა პოპულარული დიდიხნის წინ გახდა, ეს იმიტომ, რომ მისი შედეგი თვალებს ყოველთვის ახარებს. 1დღე მსგავსი დიეტის დაცვა 1 კილოგრამის დაკლებაში დაგეხმარებათ. ეს მინიმუმია. მაგრამ, იცოდეთ, რომ მისი გახანგრძლივება საკვები ნივთიერებების დაკლებას გამოიწვევს. დაიცავით მხოლოდ 2 კვირა და არა მეტი. თუ რომელიმე კომპონენტზე ალერგია აქვთ, უარი თქვით.

კვერცხი და ფორთოხალი — უცნაური, მაგრამ ძლიერი ტანდემი

რატომაა ძირითადი პროდუქტი კვერცხი? ის 12 ვიტამინისა და ცილის წყალოა. სხვა პროდუქტებთან შედარებით საკმაოდ დაბალკალორიულია – 100 გრამში 157 კლ. ლეციტინი ორგანიზმის ფუნქციონირებაზე დადებით გავლენას ახდენს.

რაც შეეხება ფორთოხალს, მისი მიზანი ორგანიზმის საჭირო ვიტამინებით ავსებაა. ის ასევე განგათავისუფლებთ ტოქსინებისგან.

მსგავსი დიეტის დაცვისას მნიშვნელოვანია ბევრი სითხის სმა. დიეტოლოგები 2 ლიტრს გირჩევებ, არაგაზირებულ წყალს ან უტკბილო მწვანე ჩაის.

კვირის მენიუ

ორშაბათი

  • ნახევარი ფორთოხალი და 2 მოხარშული კვერცხი საუზმეზე.
  • ფორთოხალი ან 150გ სალათი ბოსტნეულითა და მწვანილით,  150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი სადილზე.
  • 150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი, 2 მოხარშული კვერცხი, გრეიფრუტი ვახშამზე.

სამშაბათი

  • ნახევარი ფორთოხალი და 2 მოხარშული კვერცხი საუზმეზე.
  • 200 გ სალათი ბოსტნეულითა და მწვანილით, 150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი სადილზე.
  • 2 მოხარშული კვერცხი, გრეიფრუტი, 200 გ სალათა ბოსტნეულით ან მწვანილით, ტოსტი ვახშამზე.

ოთხშაბათი

  • ნახევარი ფორთოხალი და 2 მოხარშული კვერცხი საუზმეზე.
  • ტოსტი, 1 პომიდორი, 50 გ უცხიმო ყველი ან 200 გ კიტრის სალათა, 150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი სადილზე.
  • 150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი, 2 მოხარშული კვერცხი, გრეიფრუტი ვახშამზე.

ხუთშაბათი

  • ნახევარი ფორთოხალი და 2 მოხარშული კვერცხი საუზმეზე.
  • ფორთოხალი ან 200გ უცხიმო ხაჭო, 200 გ მოხარშული ბოსტნეული სადილზე.
  • 200 გ ბოსტნეულის სალათა, 150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი, 2 მოხარშული კვერცხი ვახშამზე.

პარასკევი

  • ნახევარი ფორთოხალი და 2 მოხარშული კვერცხი საუზმეზე.
  • 2 მოხარშული კვერცხი, ნებისმიერი მოხარშული ბოსტნეული სადილზე.
  • 150 გ მოხარშული თევზი, ფორთოხალი, 150 გ ბოსტენულის სალათა ვახშამზე.

შაბათი

  • ნახევარი ფორთოხალი და 2 მოხარშული კვერცხი საუზმეზე.
  • ფორთოხალი დანაყრებამდე ან 150 გ მოხარშული ხორცი, 3 პომიდორი სადილზე.
  • 200 გ ბოსტნეულის სალათა და 150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი ვახშამზე.

კვირა

  • ნახევარი ფორთოხალი და 2 მოხარშული კვერცხი საუზმეზე.
  • ფორთოხალი, 200 გ ბოსტენული ორთქლზე, 150 გ მოხარშული ქათმის მკერდი სადილზე.
  • 200 გ ბოსტნეულის სალათა და 150გ მოხარშული ქათმის მკერდი ვახშამზე.

პროდუქტები, რომლებიც მენიუში არ შედის, დიეტის დასრულების შემდეგ, ნელ-ნელა უნდა დაამატოთ რაციონს. იმისთვის, რომ კილოგრამები არ დაბრუნდნენ და ორგანიზმი არ დაზიანდეს, დაიწყეთ დიეტის შემდეგი დღე ბოსტნეულის სუპით ან ფაფით. პირველ კვირაში მხოლოდ უცხიმო ხორცი მიიღეთ.