დაუმატეთ თქვენს დღის რაციონს ეს 6 პროდუქტი და სამუდამოდ დაივიწყებთ დიეტას. ზედმეტი წონა აღარ შეგაწუხებთ.

ბევრი მოდური დიეტა გთავაზობთ წონის სწრაფად კლებას სხვადასხვა პროდუქტებით, მაგრამ ეფექტი ყოველთვის მიღწევადი არაა. ნივთიერებათა ცვლის დაჩქარება უნივერსალური გადაწყვეტაა. რაც არ უნდა ნაკლები საკვები მიირთვათ, შეიძლება შედეგმა არ დაგაკმაყოფილოთ. ორგანიზმმა საკმარისი რაოდენობის სასარგებლო ნივთიერებები უნდა შეიწოვოს, ამიტომაც კვება პირველ რიგში დაბალანსებული უნდა იყოს.

წარმოგიდგენთ პროდუქტების სიას, რომლებიც მეტაბოლიზმის პროცესს დააჩქარებს, მაქსიმალურად დაგანაყრებთ და ფიგურას ზიანს არ მიაყენებს.

6 პროდუქტი, რომელიც მეტაბოლიზმს აჩქარებს

ინდაურისა და ქათმის ხორცი
დიეტური ხორცი, რომელიც დიდი რაოდენობით ცილას შეიცავს, ნივთიერებათ ცვლას აუმჯობესებს. მაგალითად, ქათმის მკერდი, რომელიც 300 კალორიას შეიცავს, 210ს ორგანიზმის ენერგიას გადასცემს, დანარჩენს მის კუჭში მოკიდებას. მოკლედ, დიდი ხნით დაივიწყებთ შიმშილს და ენერგიით სავსე იქნებით.

რძის პროდუქტები
ნივთიერებათა ცვლის გაუმჯობესებისთვის აუცილებლად უნდა იზრუნოთ კუნთოვან მასაზე. დაამატეთ რაციონს უცხიმო რძის პროდუქტები კალციუმისა და ვიტამინი D-ს წყარო. აუცილებელია ძვლებისა და კუნთების ჯანმრთელობისთვის.

მარცვლოვანი პროდუქტები
გაცილებით სასარგებლოა მიირთვათ ყავისფერი ბრინჯი ან შვრიის მარცვლები, ვიდრე გადამუშავებული ხრაშუნა ფანტელები.

მწარე წიწაკა
ეს საშუალება შიმშილის გრძნობას არეგულირებს. შეურიეთ კერძებს ნებისმიერი სახით: დაფქული თუ ნედლი.

ჩაი
ცივი ან ცხელი მწვანე ჩაი აჩქარებს ნივთიერებათა ცვლას პრაქტიკულად მაშინვე. ის ძლიერ ანტიოქსიდანტებს შეიცავს.

წიწიბურა და ოსპი
ორგანიზმში რკინის დეფიციტს მეტაბოლიზმის შეფერხებამდე და ანემიის განვითარებამდე მივყავართ. არ დაგავიწყდეთ ამ ორი პროდუქტის რაციონში დამატება.

წონის ეფექტური კლებისთვის აუცილებლად უნდა მიიღოთ საკმარისი რაოდენობის წყალი: დიეტოლოგები გირჩევენ დღეში 2 ლ დალიოთ.

ეს 6 პროდუქტი საკმარისია სრულყოფილი დღიური რაციონისთვის.