ნუ დაივიწყებთ გემრიელ ჭამას: ამ კვერცხის დიეტით 2 კვირაში 13 კილოს დაიკლებთ.

ხანდახან გახდომის სურვილი მიუღწეველი გვეჩვენება. განსაკუთრებით გზის დასაწყისში, როცა რთულია შეცვალო კვების ჩვევები, ფიზიკური აქტივობა კი ტიტანურ ძალისხმევას მოითხოვს.

იმისთვის, რომ გახდომის პროცესი უფრო სასიამოვნო გახადოთ, წარმოგიდგენთ მოხერხებულ ვარიანტს: ბალანსირებულ დიეტას. კვების ეს გეგმა არ მოითხოვს დიდ ენერგიას, ამასთან შედეგი უკვე 15 დღეში იქნება შესამჩნევი. გემრიელი საკვებზე უარის თქმაც არ დაგჭირდებათ.

ნახშირწყლების მოხმარების განსაზღვრა

ორშაბათი

  • საუზმე: 1 ფორთოხალი, 2 ორცხობილა, უშაქრო ჩაი.
  • სადილი: 1 ფორთოხალი, მოხარშული კვერცხი, ჭიქა კეფირი.
  • ვახშამი: 2 მოხარშული კვერცხი, 2 პომიდორი, 500 გ ბოსტნეული, 2 ორცხობილა.

დანარჩენ დღეებში საუზმე მეორდება, ამიტომაც მხოლოდ სადილს და ვახშამს გთავაზობთ. მსუყედ ივახშმებთ და დისკომფორტს არ იგრძნობთ. არ დაგავიწყდეთ, რომ სხვათ წყალი რაც შეიძლება ხშირად.

სამშაბათი

  • სადილი: მოხარშული კვერცხი, ფორთოხალი, იოგურტი, 2 ორცხობილა.
  • ვახშამი: 130 გ საქონლის ხორცი, პომიდორი, 1 ორცხობილა.

ოთხშაბათი

  • სადილი: მოხარშული კვერცხი, ფორთოხალი, იოგურტი, ბოსტნეულის სალათა.
  • ვახშამი: 120 გ ხორცი, ფორთოხალი, 1 ორცხობილა.

ხუთშაბათი

  • სადილი: 100 გ ხაჭო, პომიდორი, 1 ორცხობილა.
  • ვახშამი: 130 გ ხორცი, 2 პომიდორი, ვაშლი, 1ორცხობილა.

პარასკევი

  • სადილი: 200 გ თევზი ორთქლზე, 1 პომიდორი, 1 ორცხობილა.
  • ვახშამი: 500 გ ჩათუშული კომბოსტო, 1 მოხარშული კვერცხი, 1 პომიდორი

სასიამოვნო სიახლე, შაბათსა და კვირას შეგიძლიათ იკვებოთ ისე, როგორც ყოველთვის. უბრალოდ ეცადეთ ზედმეტი არ მოგივიდეთ. დიეტის საიდუმლო იმაშია, რომ მცირდება ნახშირწყლების გამოყენება. სასურველი შედეგის მიღების შემდეგ ფორმაში დარჩებით თუ კვირაში ერთი დღე დიეტას დაუთმობთ. გახდით სიამოვნებით!