9 მარტივი მოძრაობა, რომელიც წონის დაკლებაში და ახალგაზრდული იერის შენარჩუნებაში დაგეხმარებათ

ყოველდღე რთულია გამონახო დრო ფიზიკური აქტივობისთვის, განსაკუთრებით მაშინ, თუ ბევრი საქმე გაქვს. წარმოგიდგენთ მარტივ ქმედებებს, რომლებსაც ყოველდღე ადვილად შეასრულებთ.

1. შუბლის მასაჟი

დაეყრდენით მაგიდას თქვენი იდაყვებით და მოაბრუნეთ ხელის გული თქვენი შუბლისკენ. ამის შემდეგ ჩადევით თქვენი სახე ხელის გულში ისე, რომ შუბლი ხელის გულის ძირს ეყრდნობოდეს. ამოძრავეთ დადებული ნაწილი წრიულად, ოდნავ დააწექით ხელს და არხიეთ ხელის გული წარბებიდან თმის ზოლის მიმართულებით ოდნავ.

განაგრძეთ ეს მასაჟი მანამ, სანამ წრიული მოძრაობით მთელ შუბლს არ დაიზელთ. ყოველთვის წაისვით ხელის გული შუბლზე წარბებიდან თმის მიმართულებით და არა პირიქით.

იდეალური დრო: სამუშაო დღის მანძილზე

2. მუჭი ხელში გამავალი ვენებისთვის

მოჭიმეთ მუშტი და შემდეგ მოადუნეთ. გააკეთეთ 20-ჯერ დღეში 3-4ჯერ.

იდეალური დრო: დღის მანძილზე

3. ვიბრო-გიმნასტიკა

აწიეთ ქუსლები იატაკიდან 1 სმ მანძილზე, შემდეგ დაუბრუნეთ საწყის პოზიციას. გააკეთეთ 100-ჯერ. უმჯობესია თუ ფეხსაცმლის გარეშე იმოქმედებთ.

იდეალური დრო: დილით აბაზანაში

4. გამოიყენეთ კარი პოზის გასაუმჯობესებლად

ეს სავარჯიშო საარგებლოა როგორც დიდებისთვის, ისე პატარებისთვის. დაგეხმარებათ მხრებში გაშლაში და ზურგის კუნთების გაძლიერებაში.

დადექით კართან და მოკიდეთ ხელები თეძოების სიმაღლეზე მის კედლებს და მოიხარეთ. სახით კარისკენ 10-20 წამი გაჩერდით. დაუბრუნდით საწყის პოზიციას და შემდეგ გაიმეორეთ. რაც უფრო მაღლა გექნებათ ხელები, კუნთები უფრო მეტად გავარჯიშდება. ასევე შეგიძლიათ იგივე ზურგით გააკეთოთ და წინ გადაიხაროთ.

იდეალური დრო: დილით და საღამოს აბაზანაში

5. მინი-სავარჯიშო დუნდულებისთვის

1. შეკუმშეთ და მოადუნეთ დუნდულების კუნთები 20 წამის განმავლობაში, 10 წამი შეისვენეთ და გაიმეორეთ, გააკეთეთ 5-ჯერ.

2. დაჭიმეთ სიარულის დროს. როცა ამრჯვენა ფეხს გადადგამთ, დაჭიმეთ მარჯვენა დუნდულა. 30 ნაბიჯი მსგავსად გაიარეთ, 30 ნაბიჯი დაისვენეთ. გაიმეორეთ 5-ჯერ.

იდეალური დრო: დღის მანძილზე

6. ფეხების ვიბრაცია ვარიკოზული ვენების მოსარჩენად

დაწექით იატაკზე ან დივანზე და ფეხები კედელზე ააწყვეთ, ისე რომ უკანლით კედელს მიეკრათ. იწექით ამ პოზიციაში 1 წთ-ის მანძილზე და ფეხის ტერფები დაბლა და ზევით ამოძრავეთ. შემდეგ 2 წუთის მანძილზე ფეხები აკანკალეთ.

იდეალური დრო: სარამოს დაძინებამდე

7. შემოატრიალეთ თავი კისრის კუნთების მოსადუნებლად

დაიმასაჟეთ კისრის უკანა ნაწილი. შემდეგ დაჯექით ან დადექით სწორად. ნელა მოატრიალეთ თავი ჯერ ერთ მხარეს, შემდეგ მეორე მხარეს. იქამდე, სანამ კუნთების დაჭმვას არ იგრძნობთ. გაიმეორეთ 20-ჯერ.

იდეალური დრო: სამუშაო დღის მანძილზე

8. “მინი ვაკუუმი”

ეს სავარჯიშო დილით საუზმემდე უნდა გააკეთოთ. დაჯექით ან დადექით სწორად. ამოისუნთქეთ და ჩაისუნთქეთ, შეეიკავეთ სუნთქვა მუცელშეწეულზე. პოზიცია 10-15 წამი შეინარჩუნეთ. გაიმეორეთ 5-ჯერ.

იდეალური დრო: დღის მანძილზე, საკვების მიღებამდე არანაკლებ 1 სთ-ით ადრე

9. სიარული უკანალით ცელულიტისთვის

დაჯექით იატაკზე. აწიეთ მარჯვენა ფეხი და დუნდულა იატაკისგან და წინ გაწიეთ. შემდეგ ფეხი შეცვალეთ და ასე იარეთ. 30 ნაბიჯი მაინც.

იდეალური დრო: დილით და საღამოს