დიეტა “მრავალწერტილი”: პირველ 4 კილოს ერთ კვირაში იკლებ. შემდეგ ნელნელა გაკლდება კილოგრამები.

გახდომას უნდა მივუდგეთ ისე, როგორც კაბის არჩევას: დიეტის ტიპიც ადამიანის ფიგურაზეა დამოკიდებული. ზოგს ექსტრემალური დიეტა უხდება, დღეში 880კალორიის მირთმევა, ზოგს გახდომა შოკოლადით გამოსდის, ზოგს კი შემცირებული პორციებით. წარმოგიდგენთ დიეტას, რომელიც ადამიანს დასაბამიდანვე შეუძლია.

მეცნიერი მარკ მეტსონი ამ დიეტას “მრავალწერტილს” უწოდებს. რამდენიმე დღის შემდეგ მიხვდებით, რომ ის მართლაც მას ჰგავს.

მეთოდის მიზანი ჩვეულებრივი და დაბალკალორიული დღეებია, მაგრამ ყველაფერი ზუსტად გაწერილი და გათვლილი.

კვების ეს სისტემა მეტაბოლიზმს აჩქარებს. თუ საკვებს უბრალოდ შეზღუდული რაოდენობით მიირთმევთ, ნივთიერებათა ცვლა შენელდება და პირველადი შედეგები არც ისე მალე იქნება შესამჩნევი. ამ დიეტის მეშვეობით სტიმულირდება კუჭ-ნაწლავის მუშაობა და მავნე ქოლესტერინის რაოდენობა იკლებს.

განტვირთვის დღეებში 600 კალორიას მიირთმევთ. ზოგადად, დღეში 1000კალორიაა მოთხოვნა, სწორედ ეს განსხვავება განაპირობებს ცხიმის წარმატებულ წვას.

იმისთვის, რომ შიმშილის გრძნობამ ხელი არ შეგიშალოთ, მენიუში შეიტანეთ დაბალკალორიული და მკვებავი პროდუქტები: კეფირი, ხაჭო, კვერცხი, ბოსტნეული, ხილი. ამავე დროს უარი თქვით ტორტებსა და ჩიფსებზე, გაზიან სასმელსა და კარამელზე.

მუდმივი დანაყრების საიდუმლო არამხოლოდ სწორი პროდუქტების შერჩევა, არამედ გაწონასწორებულ კვებაშია. საჭიროა დღეში 5-ჯერ იკვებოთ.

კიდევ ერთი მცირე თუმცა მნიშვნელოვანი ნიუანსი: აუცილებელია ყოველდღე ნახევარი ლიტრა სუფთა წყალი დალიოთ. სითხე დააჩქარებს გახდომას და ორგანიზმიდან ტოქსინებს გამოდევნის.

დიეტის მენიუ

პირველი დღე

  • საუზმე: შვრიის ფაფა ხილით.
  • წახემსება: მუჭა თხილი.
  • სადილი: ინდაურის ფილე ჩათუშული ბოსტნეულით.
  • წახემსება: კეფირი დარიჩინით.
  • ვახშამი: კრევეტები ბოსტნეულით.

მეორე დღე(განტვირთვა)

  • საუზმე: მოხარშული კვერცხი.
  • წახემსება: პომიდორი.
  • სადილი: მწვანე ბოსტნეულის სალათი (ნიახური, კიტრი, კომბოსტო, ბროკოლი, დაფნის ფოთოლი, ფხალი).
  • წახემსება: გრეიფრუტი.
  • ვახშამი: 1 ჭიქა კეფირი დარიჩინით.

მესამე დღე

  • საუზმე: ომლეტი 2 კვერცხით ყაბაყით ან პომიდვრით.
  • წახემსება: ნატურალური იოგურტი კენკრით.
  • სადილი: გოგრის კრემ-სუპი და თეთრი თევზი.
  • წახემსება: ვაშლი.
  • ვახშამი: ხაჭოს პუდინგი.

მეოთხე დღე (განტვირთვა)

  • საუზმე: გამომცხვარი გრეიდრუტი.
  • წახემსება: სტაფილოს სალათი ან ჩათუშული სტაფილო.
  • სადილი: ბოსტნეულის სუპი და მოხარშული ქათმის ფილის ნაჭერი.
  • წახემსება: ორი კიტრი.
  • ვახშამი: მწვანე ბოსტნეულის სალათი.

ამ დიეტის დაცვა განუსაზღვრელი ვადითაა შესაძლებელი. მათაც გამოადგებათ, ვისაც ორგანიზმის სასარგებლო ნივთიერებებით შევსება უნდა.