აი რა მოხდება თუ დღეში 1 მუჭა თხილს და კაკალს მიირთმევთ

თხილი ძალიან სასარგებლო პროდუქტია. ცილებითა და საჭირო ცხიმებით მდიდარი პროდუქტი მეტაბოლიზმს მოწოდების სიმაღლეზე ამყოფებს. დიეტოლოგები გვირჩევენ სხვადასხვა სახეობის თხილი რაციონში ჩავრთოთ, მაგრამ ერთ მნიშვნელოვან მომენტს არ ითვალისწინებენ:

დღის მანძილზე მკაცრად აღრიცხული თხილის პორცია უნდა მიიღოთ, რათა ჯანმრთელობის პრობლემებს გაექცეთ. განსაკუთრებით აქტუალური იქნება ეს ინფორმაცია კვების მომნელებელი სისტემის პრობლემის მქონე და წონის დაგდების მსურველი ადამიანებისთვის. მათთვის, ვისაც სუსტი ღვიძლი აქვს.

რამდენი თხილი უნდა ვჭამოთ დღეში

ცხიმებით მდიდარი თხილი
ცხიმები, რომლებიც თხილის შემადგენლობაშია, ძალიან სასარგებლოა. გახსოვდეთ: თხილი კალორიულია, ამირომაც მომცრო პორციებით უნდა მიირთვათ, წინააღმდეგ შემთხვევაში ზედმეტ კილოგრამებს მოიმატებთ.

სელენით გაჯერებული თხილი
თუ თხილის დიდ პორციას მიირთმევთ, ორგანიზმში სელენის დიდი დოზა მოხვდება, ეს კი კუნთების ტკივილის და ანთებას გამოიწვევს.

თხილი ღვიძლისთვის მძიმე პროდუქტია, ამიტომაც სიფრთხილით მიეცით ის 12 წლამდე ბავშვებს. დღეში 1 მუჭაზე მეტი არა!

თხილი მძიმე ნივთიერებებს შეიცავს
თუ დროთა განმავლობაში საკვების მიღების შემდეგ სიმძიმეს გრძნობთ, თხილის მიღების დოზა შეამცირებთ. ძალიან ბევრი თხილი ცუდად გადამუშავდება.

თხილი სასარგებლოა კუნთებისთვის, ახდენს თავის ტვინის სტიმულრიებას, მათი მოხმარება სასიკეთოდ აისახება კანისა და თმის მდგომარეობაზე. მთავარია დაიცვათ წესები – დღეში 1 მუჭაზე მეტი არ მიიღოთ. არ გადატვირთოთ სხეული.