ბუბნოვსკი: “თუ მუხლები ან წელი აგტკივდათ, დაიმახსოვრეთ: არასდროს შეეხოთ….”

დაუჯერებელია, რომ ეს მამაკაცი და წარმატებული ექიმი 27 წელი ყავარჯნებით დადიოდა! ავტოკატასტროფის შემდეგ საშინელ მდგომარეობაში აღმოჩნდა, მაგრამ არ დანებდა. თავისი ტრავმებითა და პათოლოგიებით სერგეიმ სრულფასოვანი ცხოვრება განაგრძნო და გამოჯანმრთელების სისტემა შეიმუშავა, რომელიც დაეხმარა ფეხზე დამდგარიყო და ახლა უამრავ პაციენტს შველის.

სერგეი ბუბნოვსკის სავარჯიშოები ჯანრთელობის წინაპირობაა. ექიმი გვირჩევს უარი ვთქვათ გამახურებელ კომპრესებზე, კორსეტებზე, ტკივილგამაყუჩებლებზე. არ შეიბრალოთ თავი. მხოლოდ ამ შემთხვევაში განთავისუფლდებით ტკივილისგან.

ბუბნოვსკის სისტემა

გახსოვდეთ რომ ცხოვრება მოძრაობაა. ადამიანები ამას მხოლოდ მაშინ იხსენებენ, როცა მოძრაობის შესაძლებლობას კარგავენ. მთვარია ორგანიზმი საშინელ მდგომარეობამდე ა რმიიყვანოთ იმის გამო, რომ გეზარებათ.

სერგეი ბუბნოვსკი თვლის, რომ ხერხემლის ჯანმრთელობის მთავარი ფაქტორი ძვლებია, რომლებშიც სახსრების ნერვები გადის. თუ მათთან სწორად ვიმშავებთ, შთამბეჭდავ შედეგებამდე მივალთ.

სანამ გამაჯანსაღებელ ტანვარჯიშს დაიწყებთ, კონსულტაცია სპეციალისტთან გაიარეთ. ინდივიდუალურად უნდა გაიგოთ, რა არის მიზანშეწონილი თქვენთვის და რა არა. ამის შემდეგ, საუკეთესო მკურნალობა ფიზიკური აქტივობაა.

სერგეი ბუბნოვსკის ტანვარჯიში აძლიერებს კისრის და მუცლის ძვლებს. ამ ვიდეოში ექიმი ხსნის თუ როგორ გავაკეთოთ მარტივი სავარჯიშოები, როგორ ვისუნთქოთ სწორად ტანვარჯიშის დროს. ეს აქტივობები დაგეხმარებათ გათავისუფლდეთ სპაზმებისგან, მოდუნდეთ და ძვლები განამტკიცოთ. ისინი უამრავ ადამიანს დაეხმარნენ ჯანრმთელობის პრობლემების აღმოფხვრაში.

ექიმი სხეულს 3 ნაწილად ჰყოფს. პირველი ეტაპი ფეხებია. საჭიროა ჩავუქვნა, რათა სხეულის ქვედა ნაწილში სისხლის მიწოდება გააუმჯობესოთ.

მეორე ეტაპი პრესი, ზურგის კუნთები და მკერდი. იმისთვის, რომ ამ კუნთების მუშაობა დაარეგულიროთ, პრესის ვარჯიშები უნდა გააკეთოთ. ამასთან, აუცილებლად სწორად ისუნთქოთ.

მესამე ეტაპი – კისრის არე. თუ საღამოს კისერი და თავი გტკივათ, ეს სისხლის მიწოდების უკმარისობაზე მეტყველებს. საარგებლოა ნებისმიერი ფიზიკური დატვირთვა, რათა სიტუაცია გამაოსწოროთ.

კიდევ ერთი გასაოცარი ვარჯიშები, რომლებიც კუნთების აღდგენასა და განკურნებაში დაგეხმარებათ. თუ ცივი სეზონის დადგომისას სახსრები არასასიამოვნო შეგრძნებებს განიჭებენ, აუცილებლად სცადეთ ეს ტანვარჯიში.
https://youtu.be/rqYu_aQgq88

ყველაზე ზარმაცებსაც კი გამოადგებათ!

თუ რეგულარულად ივარჯიშებთ, სერიოზული პრობლემებიც კი თავს გაგანებებენ. შრომისუნარიანი ადამიანი ეს არის ადამიანი ძლიერი, ჯანსაღი ძვლებით. სერგეის ვარჯიშები მარტივია და მაშინვე სიმსუბუქეს მოგგვრით, მაშინაც კი თუ კისერი ან ზურგი გტკივათ.