თუ მხედველობა გიუარესდებათ, მის შესანარჩუნებლად ეფექტურ სავარჯიშოებს და ხერხებს გთავაზობთ

ის ადამიანებიც კი შეიძლება შუახნის ასაკში შეეჯახონ მხედველობის პრობლემებს, რომლებსაც ცხოვრების განმავლობაში ბრწყინვალე მხედველობა ჰქონდათ. ყველაზე ხშირად სიმკვეთრის შემცირება და გარჩევადობის გართულება აღინიშნება.

ეს ხდება იმიტომ, რომ წლების მანძილზე, ჩვენი თვალის ლინზა სუსტდება და ფოკუსირების უანრს კარგავს. მზის ზემოქმედება, მტვერი და ქარიც თავის როლს თამაშობენ. გუგა ასაკთან ერთად თხელდება.

რამდენიმე მარტივი ხერხი, რომელსაც ბევრი არაფრად აგდებს, ბუნებრივი პროცესის შეფერხებაში დაგეხმარებათ.

  1. ჯანსაღად კვება – თხილი, მარცვლეული, ციტრუსები, მწვანე ბოსტნეული და სტაფილო განსაკუთრებით სასარგებლოა თვალებისთვის.
  2. სათვალის ტარება ულტრაიისფერ სხივებთან – ყოველთვის დაიცავით თვალი პოტენციური საფრთხისგან.
  3. უსაფრთხოების ზომები კომპიუტერთან ჯდომისას.
  4. მეტი წყლის დალევა – წლების განმავლობაში მშრალი თვალი პრობლემებს ქმნის.
  5. ჰიგიენური პროდუქტები და პირსახოცი პერსონალური იქონიეთ.
  6. გაატარეთ საკმარისი დრო გარეთ.
  7. ეცადეთ არ ახახუნოთ და გაწმინდოთ თვალი არასაჭიროდ.
  8. დაკვირვებით აირჩიეთ კონტაქტური ლინზები.
  9. მაღალი ხარისხის კოსმეტიკა და მოვლის საშუალებები გამოიყენეთ.
  10. ყავის და თამბაქოს დიდი რაოდენობით მოხმარებას თავი აარიდეთ.
  11. რეგულარული სამედიცინო შემოწმება.
  12. ვარჯიში.

თვალის გიმნასტიკა მნიშვნელოვანი საქმიანობაა. კუნთებს გავარჯიშება და კარგ ფორმაში დარჩენა სჭირდებათ. წარმოგიდგენთ 2 ეფექტურ სავარჯიშოს, რომელიც თქვენს ვიზუალურ გარჩევადობას დიდი ხნის განმავლობაში შეინარჩუნებს.

სავარჯიშო 1

  1. სწორი ხაზები (ამოძრავეთ თვალები მაღლა და დაბლა, გვერდებზე და დიაგონალურად ორივე მხარეს) გაიმეორეთ 8-10-ჯერ.
  2. თითოეული მართკუთედი, 8 და წრე საათის ისრის მიმართულებით და მის საწინააღმდეგოდ 4-5 ჯერ უნდა შესრულდეს.
  3. დახატეთ გველი თვალებით თითოჯერ ყველა მიმართულებით.
  4. სპირალები გაიმეორეთ 5-ჯერ.
  5. ეკვატორი 8-ჯერ უნდა გაიმეორეთ. დახატეთ წარმოსახვითი წრეები თვალებით ვერტიკალურად და ჰორიზონტალურად.
  6. უკანასკნელი 4 სურათი არის სავარჯიშო თითების მხრის სიგრძეზე. ამოძრავეთ თითები 5 სმ დაშორებით და გაიმეორეთ 8-ჯერ ყველა მიმართულებით

სავარჯიშო 2

ეს სავარჯიშო პირველის ვარიაციაა, უბრალოდ მიმართულებები ოდნავ განსხვავდება. ისრების და რვიანების 4-5 ჯერ გამეორება საკმარისია, ყვავილების თითოჯერ.

ნუ დააძალებთ თვალებს, თუ დისკომფორტს გრძნობთ. შეგიძლიათ 4 გამეორებით დაიწყოთ. ზოგადად რიცხვი 10-მდე უნდა გაიზარდოს, თუ შესაძლებელია. ახლომხედველობისთვის საკმარისია 3-4ჯერ. გაიარეთ კონსულტაცია ექიმთან.

ეს მარტივი სავარჯიშოები დღეში რამდენიმე წუთს წაიღებს და ცხოვრებაში მახვილ მხედველობას გაიხანგრძლივებთ.