ჩინელი ექიმი: “ოსტეოქონდროზის დროს არასდროს შეეხოთ…”

თქვენთვის ნაცნობია ტკივილი კისრის არეში? მსგავსი პრობლემების სამკურნალოდ იოგა ნაკლებად პოპულარულ პრაქტიკად ითვლებოდა, მაგრამ ადამიანებმა, რომლებსაც კისრის და ხერხემლის გაძლიერება სურდათ იოგის გამოცდის შემდეგ, მის გარდა არაფრით კავდებოდნენ. წარმოგიდგენთ რამდენიმე პოზას, რომელიც განსაკუთრებით მათთვისაა მნიშვნელოვანი, ვინსაც ჯდომითი სამსახური აქვს.

სამკურნალო იოგა

დაწექით ზურგზე და ხელები უკან შეაერთეთ. მაქსიმალურად გაჭიმეთ ერთ მხარეს, როგორც შეგიძლიათ.

დაჯექით მუხლებზე, ხელები უკან დაიწყვე და თავი დაბლა დაწიეთ. მსგავს მდგომარეობაში გაშეშდით, ღრმად ჩაისუნთქეთ 10-ჯერ.

მუხლებზე დაჯექით და ხელები ზურგსუკან შეაერთეთ. ღრმად ისუნთქეთ, თავი სწორად გეჭიროთ. შესაძლოა შესრულება ოდნავ მტკივნეული იყოს, მაგრამ სასარგებლო შედეგი მოაქვს.

ადექით, დაიხარეთ წინ, ფეხის ტერფები მხრების პარალელურად დააწყვეთ. შეაერთეთ ხელები და თავისკენ ჩაწიეთ.

დაიხარეთკედლისკენ და ხელებით დაეყრდენით. ხელის გულები მაღლა მიმართეთ. თავი თავისუფლად დახარეთ დაბლა. შეასრულეთ 5 ღრმა ამოსუნთქვა.

ერთი მართკუთხა ნივთი თავის ქვეშ დაიდეთ, მეორე ზურგის. მიეცით ტანს საშუალება მოდუნდეს. გაშეშდით და 5-ჯერ ჩაისუნთქეთ.

ოთხზე დადექით, ერთი ხელი გვერდით წაიღეთ, მეორე მაღლა. თავი იატაკს დაადეთ. გააკეთეთ 10 ღრმა ჩასუნთქვა.

შეაერთეთ საპირისპირო თეძო და იდაყვი. თავისუფალი ხელი უკან დადეთ. გცვალეთ ფეხი.

კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი რჩევა მათთვის, ვისაც კისერი ტკივა. არ უყუროთ ტელეფონის ან სხვა გაჯეტის ეკრანს სიარულის დროს.