იაპონელი ექიმები გვირჩევენ: ჰიპერტონიკებო, აი თქვენი ხსნის მეთოდი. არანაირი მაღალი წნევა.

იტანჯებით ჰიპერტონიით? არტერიული წნევის მატებას მთელი რიგი არასასიამოვნო სიმპტომები მოჰყვება: თავის ტკივილი, თავბრუსხვევა, შიშინი ყურებში, უძილობა, შრომისუნარიანობის დაქვეითება…

არტერიული წნევის მაჩვენებლის შესამცირებლად ალბათ ჰიპერტონულ პრეპარატებს იღებთ, იცავთ დიეტებს, მიმართავთ სახალხო მედიცინას… მაგრამ აზიელი ექიმეი გვარწმუნებენ: სწორი და რეგულარული მასაჟი დაეხმარებათ მათ, ვინც ჰიპერტონიით უკვე ერთზე მეტი წელია იტანჯება.

როგორ დავიგდოთ წნევა სწრაფად და ეფექტურად, ამასთან აბების გარეშე?

აკუპრესურა — ტერმინია, რომელიც რეგულარულ მასაჟს აღნიშნავს, რომლის დროსაც თითებით ბიოლოგიურად აქტიურ წერტილებზე ფრთხილად მუშაობთ. მეცნიერულად დადასტურებულია, რომ მუდმივად ჩატარებული მსაჟები შველის არამხოლოდ ჰიპერტონიასა და უძილობას, ასევე ეფექტური სამკურნალო მეთოდია ბრონქიტის დროს. ის მამაკაცური პოტენციის პრობლემებთან საბრძოლველადაც გამოიყენება.

მასაჟი მომატებული წნევისას დაგეხმარებათ მალე მიიყვანოთ ის ნორმალურ მნიშვნელამდე. ყველაფერი რაც გჭირდებათ, მასაჟის სწორი ტექნიკის შესწავლაა. შემდეგ მის შესრულებას ნებისმიერ ადგილასა და ვითარებაში შეძლებთ. თუნდაც საზოგადოებრივ ტრანსპორტში, როცა დიდი გზა გაქვთ.

ისუნთქეთ მშვიდად, სწორად, ცხვირით. ეცადეთ მოდუნდეთ, მაშინაც კი თუ მოქმედება გტკენთ. აქტიური წერტილების მასაჟი მსუბუქი, სასიამოვნო და არა ტრავმის მომტანი უნდა იყოს.
პროცედურის წინ გაახურეთ ხელები, შეჭამეთ 40 წუთით ადრე და შეამოწმეთ წნევა. თუ ის ძალიან მაღალია მასაჟს 15 წუთზე მეტი არ დაუთმოთ.

დიდი თითის ბალიშით ქვედა ნაწილის მარცხნივ იპოვნეთ ადგილი, სადაც არტერიული პულსაცია შეიგრძნობა. დააწექით 10 წამის მანძილზე. შემდეგ ჩამოწიეთ ხელი, ღრმად ამოისუნთქეთ და ახლიდან გაიმეორეთ. მსგავსი პროცედურა 3ჯერ გაიმეორეთ, შმდეგ იგივე ყბის ქვედა მარჯვენა ნაწილში სცადეთ.

შემდეგ სამჯერ დააწექით მოგრძო ტვინის არეს – კისერში გარდამავალ ადგილს. გაშეშდით 10-15წამი.

მარჯვენა და მარცხენა ხელის სამი თითით სინქრონულად დააწექით კისრის უკანა, ქვემოთა ნაწილს. მარჯვენა და მარცხენა მხარეს მორიგეობით. გაიმეორეთ მასაჟი 3-ჯერ.

15 წამის განმავლობაში მოჭიმეთ შუა თითი ორივე ხელზე.

ნეკა თითის ძვლის შიდა მხარეს დააწექით 1 წუთი.

წნევის დასაწევად აქტიური წერტილები ფეხებზეცაა. ქუსლის ცენტრში. მათზე მოქმედება 2-3 წუთითაა საჭირო.

არტერიული წნევის მოსახსნელად რეკომენდირებულია კისრის და მკერდის ნაწილის მსუბუქი დამუშავება, თითის ბალიშებით.

ექიმი ნევროლოგი და სახალხო მედიცინის სპეციალისტი ალექსეი მამატოვი რამდენიმე აქტიურ წერტილზე ვიდეოში გიყვებათ.

რაც უფრო არასასიამოვნოა პროცედურა, შედეგი მით უფრო ეფექტურია. აზიელი უხუცესები გვარწმუნებენ რომ ჯანმრთელობა ბედნიერებაა. სცადეთ ეს ტექნიკა ყოველდღე და ათობით პრობლემას გაექცევით.