ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

იდეალურ ფორმებზე ნებისმიერი ზედმეტი წონის მქონე ადამიანი ოცნებობს. ამისთვის საჭიროა სწორი კვება და ფიზიკური ვარჯიში. მათთვის კი, ვინც ახლა წონის კლების პროცესშია, გვაქვს პროდუქტების სია, რომლებიც მათი მთავარი იარაღი გახდება!

გთავაზობთ ცხიმის მწველი პროდუქტების ჩამონათვალს, ჩაამატეთ რაციონში და ისინი იდეალურ ფორმას დაგიბრუნებენ!

ცხიმის მწველი პროდუქტები

1. ხაჭო, მაწონი, კეფირი, იოგურტი

კალციოტრიოლი – ჰორმონია, რომელიც უჯრედებს ზედმეტი ცხიმისგან ათავისუფლებს. ეს ჰორმონი კი რძის პროდუქტებში შედის. უცხიმო რძის საკვები მისწრებაა მათთვის, ვინც დიეტაზეა. ისინი ბევრ ცილას შეიცავს და ძალიან სასარგებლოა ორგანიზმისთვის.

2. იმბირი 

ეთერზეთები, რომლებიც იმბირშია, აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას და ორგანიზმს მეტი ენერგიის ხარჯვაში ეხმარება. იმბირი ასევე ძალიან უხდება კანს.

3. კომბოსტო

მიირთვით ყველა სახის კომბოსტო – თეთრი, ყვავილოვანი და ბროკოლი. სამივე მათგანი ეფექტურად წვავს ცხიმებს, რადგამ შეიცავს ბევრ უჯრედისს და გამოაქვს ორგანიზმში დაგროვილი არასაჭირო ნივთიერებები. ის ასევე შეიცავს ინდოლ-3-კარბინოლს – ნივთიერებას, რომელიც ქალის ორგანიზმში ესტროგენების დონეს ანორმალიზებს.

4. კიტრი
დაბალკალორიული პროდუქტი, რომელიც ბევრ წყალს შეიცავს. დიეტაზე მყოფებისთვის ის ნამდვილად საოცარი პროდუქტია. ის შეიცავს საჭირო ვიტამინებსა და მიკროელემენტებს. მიირთვით კიტრი გაუფცქვნელი.

5. დარიჩინი

აქვეითებს შაქრის დონის შემცირებას, ეს კი ცხიმების აკუმულაციას უწყობს ხელს. ის შეგიძლიათ ყველა პროდუქტში ჩაამატოთ.

6. გრეიფტუტი

შეიცავს დიდი რაოდენობით C ვიტამინს, აქვეითებს ინსულინის დონეს სისხლში. ასევე მძლავრი ნაღველმდენია. მეტი სარგებლობისთვის, გრეიფრუტი მწარე კანთან ერთად მირთვით.

7. მწვანე ჩაი

ის ახურებს ორგანიზმს და ეხმარება სწრაფ მონელებაში. მასში შემავალი თიამინი შლის კანქვეშა და ვისცელარულ ცხიმსაც.

8. წყალი

წყალი ორგანიზმს მარილებისგან წმენდს. რაც მეტს სვამთ, უფრო იოლად იკლებთ წონაში.

9. ჟოლო

ჟოლო ნაკლებ შაქარს შეიცავს, სხვა კენკრებთან შედარებით. გამოყოფს კუჭის წვენს და სასარგებლოა მისი კვების შემდეგ მირთმევა.

10. მდოგვი

მწარე საკვები გამოყოფს კუჭის წვენს. სასარგებლოა ხორცისა და თევზის მირთმევა მდოგვით, ასევე მისი სალათებში დამატება.

11. ფორთოხალი

მდიდარია უჯრედისით, იდეალური ვარიანტია ჯანსაღი ხემსისთვის. შლის ცხიმებს ეთერზეთების წყალობით.

12. ნუში

ნუში მხოლოდ 40%ით გადამუშავდება, შეითვისება მხოლოდ ცილა. ამიტომ მისით დანაყრება შესანიშნავი აზრია.

13. პირშუშხა

ის მდოგვივით ეფექტურად ამუშავებს რთულ პროდუქტებს.

14. ლობიო

მასში ბევრი ცილაა, ეს კი ცხიმების წვისთვის განსაკუთრებით საჭიროა. მიირთვით პარკოსნები, ისინი გამიშრობაში დაგეხმარებიან.

15. ქოქოსი

ქოქოსის ზეთი სასარგებლო მიკროელემენტებითაა გაჯერებული, აძლიერებს საჭმლის მონელების პროცესს.

16. ანანასი

ის გვანაყრებს სწრაფად, აუმჯობესებს კუჭის წვენის გამოყოფას. საუკეთესო გასახდომი საშუალებაა.

17. პაპაია 

მიიღეთ პაპაიას ნაჭერი ჭამამდე ან ჭამის შემდეგ. მისი ფერმენტები წონის კლებაში დაგეხმარებათ.

18. წითელი ღვინო

მასში არსებული ფერმენტები ხელს უშლის ცხიმების დალექვას. 0,5 ჭიქა წითელი ღვინო ჭამის შემდეგ ძალიან სასარგებლოა.

19. ვაშლი და მსხალი

ასუფთავებს ნაწლავებს, სწრაფად ანაყრებს. შეარჩიეთ ისინი ხემსისთვის.

20. შვრიის ფაფა

უხდება კუჭ-ნაწლავს და კარგად წვავს ცხიმებს.

დაუთმეთ ყურადღება ამ პროდუქტებს და მალე იგრძნობთ ორგანიზმში მიმდინარე ცვლილებებს. გაუზიარეთ ეს სასარგებლო სია თქვენს მეგობრებსაც!