აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

20 კილოს დაკლება არარეალურად გვეჩვენება. 2 კვირაში მითუმეტეს. მხოლოდ წყალი უნდა ვსვათ? არა, შეგიძლიათ იკვებოთ. წარმოგიდგენთ ყველაზე რადიკალურ დიეტას, რომელიც 14 დღეს მოიცავს.

არ დაგიმალავთ, ის დიდი სტრესია ორგანიზმისთვის. ამიტომაც, რთული იქნება მენტალურად ძლიერი ადამიანისთვისაც. მის დაწყებამდე გაიარეთ კონსულტაცია ექიმთან, გამოიკვლიეთ ჯანმრთელობის პრობლემები. 1 კვირით ადრე შეამცირეთ მიღებული კალორიები.

მენიუ

დღიური რაციონი 4 ნაწილად უნდა გაყოთ: საუზმე, სადილი, ლანჩი და ვახშამი. სასმელებიდან მხოლოდ ჩვეულებრივი წყალი ან მინერალური უნდა გამოიყენოთ.

დღე 1–7

  • ორშაბათი: 3 მოხარშული კვერცხი, 5 მოხარშული კარტოფილი.
  • სამშაბათი: 100 გ ხაჭო უცხიმო არაჟნით, 250 გ კეფირი.
  • ოთხშაბათი: 0,5 ლ კეფირი, 2 ვაშლი, 1 ლ დაწურული ხილი.
  • ხუთშაბათი: 400 გ მოხარშული ქათმის ან საქონლის ხორცი, 200 მლ უცხიმო კეფირი ან არატკბილი ჩაი.

  • პარასკევი: 0,5 კგ მსხალი ან ვაშლი, 1 ლ მინერალური წყალი.
  • შაბათი: 300 მლ უცხიმო რძე, კეფირი, 3 მოხარშული კარტოფილი.
  • კვირა: 0,5 ლ კეფირი, მინერალური წყალი

დღე 8–14

  • ორშაბათი: 1 კვერცხი, 200 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 პომიდორი, მინერალური წყალი.
  • სამშაბათი: 100 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 ვაშლი, ბოსტნეული სალათი კიტრითა და პომიდვრით, უტკბილო მწვანე ჩაი.
  • ოთხშაბათი: 100 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 მსხალი ან ვაშლი, 70 გ ჭვავის პური.
  • ხუთშაბათი: 100 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 კვერცხი, 0,5 ლ უცხიმო კეფირი, 150 გ ჭვავის პური.

  • პარასკევი: 3 მოხარშული კარტოფილი, 0.5 ლ კეფირი, 0.5 კგ ვაშლი.
  • შაბათი: 2 კიტრი, 300 გ მოხარშული ქათმის ხორცი, უტკბილო ჩაი, 2 კვერცხი.
  • კვირა: 4 მოხარშული კარტოფილი, 2 ვაშლი, 200მლ უცხიმო კეფირი, მინერალური წყალი.

როგორ გამოვიდეთ რადიკალური დიეტიდან

არ მიირთვათ ეგრევე, რაც 14 დღე შესრულდება. რეჟიმიდან ნელ-ნელა გამოდით. დაიწყეთ დღე შვრიით და დაწურული წვენით. სადილი დღის ყველაზე კალორიულ კვებად აქციეთ.

საღამოს მიირთვით ხილის ან ბოსტნეულის სალათა. თუ 5 დღე მსგავსად განაგრძობთ, ორგანიზმი წონას არ მოიმატებს. არ შეყწვიტოთ წყლის სმა, ტკბილი ნამცხვრებისგან თავი შეიკავეთ.

დიეტის მეშვეობით 10, 15 ან მეტ კილოგრამს დაიკლებს. დამოკიდებულია ადამიანის წონაზე: ჭარბწონიანები 15 კგს და მეტს მოიშმორებენ, ისინი კი ვინც 80 კილოგრამამდე იწონის, 10 კგ-დან.