ხაჭოს დიეტის 4 ვარიანტი, დაიკელით წონაში გემრიელი მეთოდებით – მინუს 12კგ 20 დღეში

loading...

დიეტოლოგების აზრით, ხაჭოს დიეტა ყველაზე გემრიელია. მისი დაცვა ძალიან მარტივია, რადგან ფაქტობრივად არ გაწუხებთ შიმშილის გრძნობა.

როგორც მოგეხსენებათ, ხაჭო ერთერთი საუკეთესო დიეტური პროდუქტია.

ხაჭო-მაწვნის დიეტა

დაგჭირდებათ 500 გრ ხაჭო და 2 ქილა მაწონი (დაახლ. 1 ლიტრი). პორცია 5 ნაწილად გაყავით და მიიღეთ დღის განმავლობაში. გარდა ამისა, შეგიძლიათ 3 ლიტრამდე წყალი დალიოთ. დიეტა თვეში ერთხელ 3-დან 5 დღემდე უნდა დაიცვათ.

ხაჭო-ვაშლის დიეტა

აიღეთ 300 გრ ხაჭო და 3 ცალი ვაშლი. უმჯობესია თუ ვაშლი იქნება გამომცხვარი. გაყავით სამ ნაწილად და მიირთვით დღის განმავლობაში. დიეტის ხანგრძლივობა 3 დღეა. გარდა გახდომისა, ამ მეთოდით კუჭ-ნაწლავის პრობლემებსაც მოაგვარებთ.

ხაჭოსა და ხილის დიეტა

გასახდომი ხილის სია ასე გამოიყურება: ანანასი, გრეიფრუტი, ვაშლი, ფორთოხალი. დღის განმავლობაში უნდა მიიღოთ 1 კილო ხილი. შეგიძლიათ 4-ვე ხილი აიღოთ და სალათა მოამზადოთ. ასევე 300 გრ ხაჭო და დაიცავით 7 დღე. წყალი სასურველია 3 ლიტრი დალიოთ.

ხაჭო-ბანანის დიეტა

დღის განმავლობაში უნდა მიიღოთ 500 გრ ხაჭო და 6 ცალი საშუალო ზომის ბანანი. დიეტა მდიდარია კალიუმით, ამიტომ აქტიური დღის რეჟიმის დროს ძალიან კარგ შედეგს იძლევა. ფაქტიურად არ იგრძნობთ დაღლილობას.

You may also like...

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *